Support
Brugen af fjernsupport sikrer, at jeg kan hjælpe Jer hurtigt og effektivt uden nogen unødig ventetid.
Ofte kan mindre serviceopgaver udføres, så snart behovet opstår, og ellers vil jeg altid forsøge at passe opgaven ind, så hurtigt det kan lade sig gøre. Ved at bruge fjernsupport, fremfor at komme på besøg ude hos dig, spares der en del tid, eksempelvis på transport.
Fjernsupport er en hurtig, effektiv og praktisk måde, at få afhjulpet et presserende problem på.
Muligheden for fjernstyring af pc’en, sparer konsulenten for transport, og kan derfor påbegyndes hurtigere.
Remote support fungerer ved, at der kobles op til dit system over internettet, og din pc fjernstyres. Ved at fjernstyre din computer, kan vi gå ind og se nøjagtig den situation, som du oplever på din skærm og derved hurtigt og effektivt få sporet os ind på opgaven.
Det eneste der principielt kræves er, at du har en fungerende internet forbindelse.
Fjernstyringen kræver dog at du henter et lille program, og starter dette. Kun når dette program er kørende er der mulighed for fjernstyring. Du har derfor selv fuld kontrol over hvornår fjernstyringen er aktiv. Programmet henter du ved at klikke på knappen Download.
Der er ingen ventetid pga. transporttid og ligeledes kan opgaven udføres uanset hvor i landet du befinder dig. Faktisk kan vi hjælpe dig selv om du befinder dig i en helt anden verdensdel, blot du har adgang til internettet.
Når jeg kobler ind på din computer for at fjernstyre den, ser jeg nøjagtig det samme som dig. Og samtidig kan du hele tiden følge med i, hvad jeg laver på din skærm, og du har mulighed for at betjene mus og tastaur, så du kan vise mig et evt. problem. Da begge parter kan følge med på skærmen, letter det forståelse og forklaring og sikrer, at opgaven udføres hurtigst muligt til alles tilfredsstillelse.
Det letter support opgaven væsentlig, at jeg kan overtage din skærm lige nøjagtig der, hvor der er behov for hjælp. I mange situationer spares der således tid på at skulle genskabe en fejl.
Der er altså hverken ventetid eller omkostninger til transport. Og selve opgaven udføres ofte også hurtigere. Fjernsupport er derfor også en billigere løsning for dig, end et on-site besøg.
Brugersupport og konsulentopgaver Microsoft AD administration. Microsoft Exchange administration. Microsoft SQL Server. Microsoft RDS. Office 365 administration. Citrix drift og administration. Microsoft InTune Backup løsninger Tivoli Storage Manager. VEEAM. Comendo løsninger. Antivirus, Antispam løsninger:Heimdal deployering og administration. SpamTitan. Symantec Endpoint Protection Trend Micro IBM StorWize SAN-løsninger IBM iSeries Cloud tjenester Sikkerhedsansvarlig for al IT-sikkerhed, både Antivirus, firewall og datasikkerhed. Licensstyring og assettracking i SpiceWorks. Database konfiguration og drift, MS Sql, IBM DB2, MySQL, PostGreSql, Oracle. Hardware installation og konfiguration, opbygning og vedligeholdelse på IBM iSeries, OpenPower, Power, xSeries og PC platforme. Netværks implementering og support, herunder Wi-Fi, Cisco udstyr. WAN implementation og support, Faste forbindelser, VPN osv. Cisco udstyr, udnnelse, vidensopbygning. Mobility løsninger, Smartphones og tablets. Systemovervågning med Nagios. Central backupløsning med Bacula. Desktop virtualisering og tynde klienter, NoMachine. Open Source applikationer. Linux. Virtualisering: VmWare, VirtualBox, KVM, Xen og HyperV. IBM Power LPAR opsætning og vedligehold. HMC konsol. Dataudveksling i ikke homogene miljøer, samt dataopsamling. Embedded Computing, Open Hardware design og implementering. IoT design og implementering. CMS implementering, hovedsagligt Joomla, men også Drupal. Videokonference udstyr, samt softwareklienter hertil. Automatiseringsteknologi, processtyring og robotteknologi.
+45 93 89 83 79
Nørregade 80
7400 Herning
Møllegården 21 st.
6340 Kruså
Cvr: 38147110
Konto: 7184 1274351
© Copyright 2022. All Rights Reserved.